Gårdagen

Igår tog jag och syrran en härlig förmiddagspromenad i det vackra vädret, sol och bå himmel..me like alot!!! :)
Åt även den klassiska sommarrätten för första gången i år beståendes av sill, färskpotatis och gräddfil...mums!
På em följde jag med Elena till IKEA för att handla säng till hennes lill* bebis i magen.
Ja, vad ska man säga..två preggosar som ska försöka få in en STOR kartong i bilen som inte var fullt lika stor..till en början men till slut gick den in! :) En snäll jordgubbsförsäljare som nog tyckte lite synd om oss kom till undsättning..haha ;) Kan säga att jag är heeelt mör i kroppen idag, att gå på IKEA tar på krafterna! Men en mysig och rolig tripp var det iaf! :)
Skulle inte handla nått men fick med mig lite kraffs ändå, som vanligt! ;)

Vi var även inne på Babyproffsen och kikade, vi hittade varsin skötväska som både var snygg och praktisk till plånboksvänligt pris! :)

Idag ska jag träffa syster och umgås lite med henne, hon åker tillbaka till sitt Örebro imorn för att jobba 5 veckor på kollo så det dröjer ett tag innan vi ses igen :(

Härlig onsdag till er! :)


Jag med gårdagens klädval
Långt linne och leggings H&M, kort jacka Gina Tricot, sandaler Vagabond, klocka GANT och solisar Prestige









Kommentarer
Postat av: Della

Du är så fint gravid. Super gullig mage. :)

Önskar er en underbar midsommar. :)



Stor kram

Postat av: Elin Grindemyr

Trevlig midsommar önskar jag er me!!!



Söt liten mage du har ;) Kram

2010-06-24 @ 22:14:21
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback