Lite allt möjligt

Nu på morgonen och fm bir det att styra md både det ena och andra. Ska först plocka undan efter frukost, bädda, stryka lite kläder och sen ringa och boka en väldigt skön grej ;) Återkommer i em om det ;)

Efter lunch ska jag träffa bästa Elena! :) Tiden går sååå fort så det var ett tag sen vi sågs, nu igen!
Hon ska komma hit på en fika sen får vi se om vi tar en lite promenix oxå, beror på hur mkt hon orkar..hon är nämligen redan inne i v 38! :) Hon har BF den 9:e juli så antagligen dröjer det inte länge innan hon får träffa sin lill* bebis, myyyys! :)
Tänk så roligt våra små kommer ha när de växer upp! Om vi får enl våra BF kommer det endast skilja ca 5 veckor på dem :)

Nu måste jag sätta fart här..




Ett gammalt kort på oss, taget för ca två år sen :)
Här är vi i festartagen ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Sötisar!

2010-06-21 @ 14:48:58
Postat av: Della

Härligt att du och din kompis ska få barn sammtidigt. :) Jag fick barn ungefär i samma veva som min bästa kompis och det är verkligen toppen att vara mammalediga ihop. :)



I veckan är det rätt så lugnt, det är Albins sista vecka på dagis, sen är han ledig med mig tills vi får en ny dagis plats tills vi flyttar. Har sökt till september, så han får ett långt sommarlov. :)

Imorgon ska jag till bvc med Alex, alltid lika roligt att se hur mycket dom har växt. :)



Fint med stjärn tapet, har funderat på det till Alex run också, det funkar ju rätt så länge med stjärnor så att man inte behöver tapetsera om så fort de blir lite större...



Hoppas du har en härlig dag i solen, vi ska fylla upp poolen i eftermiddag för Albin älskar verkligen att bada! :)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback