Solen skiner in i vårat sovrum

Åhhhh, så härligt att vakna till klarblå himmel och sol! :) Inte svårt att gå upp då och göra frukost till min karl som snart ska till jobbet. Han uppskattar verkligen när jag fixar iordning kaffe och några mackor på morgonen som jag kommer upp med på en bricka ;) Eftersom jag ändå är hemma hela dagarna nu och kan vila i princip närsom så ställer jag absolut upp på en lilla tjänsten! Lite kul att se förvandligen från zoombie till en relativt pigg karl när kaffet druckits upp, tänk vad denna dryck kan göra! Själv har jag hittills inte varit nån kaffetyp vilket jag är rätt glad över. Ganska konstigt egentligen när jag vuxit upp i ett hem med kaffeTOKIGA föräldrar! Ja, de är helt galna i kaffe, de dricker det även på kvällen vid sådär 20-21 tiden..hur kan man sova då?!
De är lite som Rudolf i Sunnes Sommar när han kommer in med kaffeabstinens på strandcafèt "kaffe, kaffe, kaffe" :) Så vill jag verklgen inte bli, så kaffe dricks bara någon gång ibland.

Ska röja av lite i köket nu sen ska jag försöka mig på ett yoga passa alá Elin ;) Solen ska sen få hjälpa till att få mitt plyte en nyans mörkare, mörkvit..haha ;)

Bjuder på några bilder från helgen!



I fredags kom gräset, fuskgräs men grönt är det nu iaf! :)



Saker till Lillan från IKEA :) En byrå till hennes rum införskaffades oxå, en vanlig slät vit från Malmserien.
Köpte även en ställning med fyra stålbackar till hennes graderob.
Galgarna är mini, så söta ;)


Aquagolf


Min fina är redo för några slag! :)


Duktig som tusan var han! Hamnade ute på green (gräsplätten längst ut til vänster!)
Han fick till swinget i nästan varenda slag, kanske en golfkarriär är nära ;)


Jag vid ån i Sörping, glad över att snart få äta glass :) Notera mina flashiga skor!
De ombloggade skorna hittar du på Koh Pangang för 20 pix, skynda fynda ;)
Ja, det där med skor är inte lätt, beslutsångest till max..foppa eller flippflopp, urvalet är stort i dessa dar ;)





Kommentarer
Postat av: Della

Härligt ni ser ut att ha haft det! :)

Hoppas att du mår bättre nu med sjukskrivningen, snart är det ju dags för lillan att komma ut.

Är du spänd på förlossningen? :) Det är det häftigaste du någonsin kommer att uppleva!

Hoppas du haft en härlig dag i solen.



KRAM

Postat av: Carro

Jag hejjar på flippflopp, gravid eller inte gravid!! Dom kommer nog bli mina vänner i sommar oxå ;)

2010-06-15 @ 23:12:04
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Della

Förstår att det är skönt att kunna vila. :)

Kommer du vara hemma tills hon kommer eller kommer du börja jobba något mer?



Jag älskar att föda barn, det är det mesta smärtsamma jag upplevt men det bästa i hela världen, skulle vilja göra om det flera gånger om.

Albin (första) tog ca 12 timmar, medans lille Alex endast tog 2 timmar. Så det gick betydligt snabbare med andra.

Det var bara komma in och föda. :)

Med Albin tod jag ryggmärgsbedövning och lustgas, men med Alex hade jag bara lustgasen.



Önskar dig en härlig dag i solen, själv ska jag slänga mig i en solstol och dricka kaffe nu. :)



Kramar

2010-06-16 @ 09:11:22
URL: http://dellacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback