Som en sommardag!

Är det sommaren som kommit nu? Hoppas det för vädret idag har ju varit helt underbart! :) Har dock styrt en hel del inne med div saker, bla flyttat upp mycket av sakerna fårn duschrummet där nere till badrummet här uppe.
Badrummet blev nämligen helt klart i förrgår, så nu kan vi använda det ful ut! :) Det dröjde innan vi fick handfaten pga av försenad leverans och när väl de var på plats dröjde det yttligare 2 veckor innan kranarna moterades. Men nu som sat är det klart! :)

Nu ikväll tog jag och Chris en härlig kvällspromenad längs vattnet, galet skönt men solen som fortfarande lyste och de ljumna vindarna från havet! Me like it alot! ;)


Jag och bullmagen :)


Vi två


Nästan helt spegelblankt.


En segeltur på kvällskvisen skulle inte vara helt fel.


Härlig solnedgång!


Så här såg magen ut för en liten stund sen :)
Kan det vara en lite stjärt som putar ut ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, jag får gåshud när jag ser bilden på magen - precis så där putade både Aliya o Mille o eftersom vi har "liknande" magar så syns det ju så tydligt oxå;-)... Shit, va tiden går...Det känns som om det va igår Mille låg där inne o bökade, m nu bökar han på utsidan istället, hihi!

Igår satt han o snaskade på min hand (han har älskat att nafsa på det mesta sen han föddes;-) m PLÖTSLIGT kände jag något....en liten GADD är på väg upp:-) Kan vara därför han sovit lite sisådär de sista dygnen... GAAAHHH, va tiden går! M så olika det är - Aliya var 10 mån när hon fick sin första tand, Mille är ju bara 5 1/2 drygt... men den kanske inte kommer UPP ordentligt på ett tag, det återstår att se:-)



Klappa maggen o hälsa Chris - såg ut som en underbar promenix längs vattnet:-)



Nu ska jag servera lillponken lite spagetti o köttfärssås (din favvo om jag minns rätt;-)!



Måste ses snart ju!!! Kramis

Postat av: Della

Va fint du har fått det här inne! :)

Hoppas du haft en bra dag. :)

Kram

2010-06-03 @ 18:31:04
URL: http://dellacassandra.blogg.se/
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Gud vilken fin blogg! Fin mage du har, såå stor den har blivit..

2010-06-03 @ 21:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback