Våran terass

Sitter här i soffan i bara morgonrocken, fortfarande! Hade nämligen så svårt för att sova i natt.. Vaknade nångång innan 04 och kunde inte somna om, inte Lillan heller verkade det som för tusan vad hon styrde i magen :)
Då är det skönt att veta att man inte ska upp efter några timmar och jobba utan kan gå upp en stund i stället för att få ögonlocken att bli lite tyngre. Sagt och gjort, 04.15 satt jag i soffan med tunnbrödsrulle och ett glas mjölk med datorn i knät, såklart ;) Började bli trött igen runt 05, ville inte väcka Chris så jag bullade upp med kuddar i soffan, tog en filt och somnade om! :) Vaknade för 30 min sen, välbehövligt.
Inget kul väder idag..grått och trist.. Iof har jag en hel del som ska bli gjort här hemma så på ett sätt är det bra om solen inte lyser, då hade jag suttit i solstolen vid det är laget ;)

I eftermiddag ska vi på Chris systers sambos student, ska bli trevligt! :) Måste därför in till stan vartefter oxå för att inhandla examenspresent som vi inte hunnit göra ännu.. Men va tusingen ska man köpa?!
Ge mig förslag! :)

Tänkte visa lite bilder från våran terass, fick upp rottingmöblerna dit förr förra helgen då räcket kom på plats. Nu är även glaset ditsatt så nu väntar lite blomfix osv för att få det lite mysigare där uppe :)


Chilloutdelen med rottningmöblerna på plats! :)


Lite mindre medn snygg och tålig rottinggrupp.
Gillar även att det är svarta tåliga dynor. De flesta andra likande möbler har oftast vita eller beiga dynor, snyggt men inte det minsta praktiskt.


"Matdelen" med möbler i det tåliga matrialet lättaluminium (heter det så eller ljuger jag nu? ;)
Underhållsfritt är det iaf, det gillas ;)


Så här ser det ut i sin helhet.


Än sålänge har vi inte hunnit piffa till trerassen så mycket men en fin lyckta står där redan :)
Köpte denna på Vera Interiör för ett av ALLA presentkort jag fick från den butiken när jag fyllde år,
så gav du ett sådant till mig så tackar jag för lycktan ;)


Med bråviken som utsikt är terassen det bästa med huset! :)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Mkt fint som hittat till er terrass, ser så inbjudande ut o stilen tilltalar mig! Jättefin lyckta!



Ang stl till bebis så kan det vara bara att ha ett par ombyten i stl 50 på lager, utifall att. Är lillan en liten tjej när hon föds så kommer nog det att gå åt. Jag tror Meja drog stl 50 iaf första månaden. Men Pontus började vi redan på stl 44/46, men då var han ju prematur. :-)



Kramar!!!

Postat av: Carro

Åhh en liten tjej! Jag är oxå sugen på o handla lite rosa den här gången :) Nej vi ska inte ta reda på det, men jag är bra nyfiken!

Kram!

2010-06-10 @ 22:44:02
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hej, ville bara berätta att C fick en frisk o fin liten kille för ngra timmar sen o de mår bara bra båda två:-) återkommer m mer info när jag vet mer, hihi - shit, va jag är stolt o glá!!! Kramis

2010-06-11 @ 20:49:47
URL: http://mammaninni.blogg.se/
Postat av: Erika

WOW så snyggt,helt i min smak Elin =)

Den rottingmöbeln ni har,något sånt har vi tänkt oss framöver att ha å mysa i,så otroligt inbjudande för mys!!!!



Hoppas allt är bra med dig å magen! Å mer bilder på hemmet vill vi ha =) Ni har det såå fint!



Kram Erika



P.s Bloggen har Jossan som fixat din blogg,gjort till mig,jätteduktig!

2010-06-12 @ 21:10:14
Postat av: Della

Fint ni har det! :)

Lyktan var super snygg, vart har du hittat den?

Åkte faktiskt förbi erat hus idag när vi var ute hos min pappa. Var lite nyfiken på vart det var någonstans. :)

Det ser jätte trevligt ut!

Hoppas du är piggare nu och att magen och du mår bra.

Imorgon kommer din "karl" hit och ska sälja min lägenhet, hoppas det går bra! Tydligen väldigt ,många som ska titta på den. :)

Önskar dig en trevlig vecka!

Kramar

2010-06-13 @ 20:21:10
URL: http://dellacassandra.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja jag känner mej nog lite mera säker den här gången. Just nu känns det precis som förra gången o jag hoppas det kommer fortsätta så för jag hade en otroligt lätt graviditet. Jag läste nog FÖR mycket förra gången, speciellt på familjeliv, kunde sitta uppen långt in på natten. Men man blev ju inte så mycket klokare för det, snarare mer orolig! Man kan ju läsa hur mycket som hellst men sen när bebisen kommer så vet man hur man ska göra ändå det kommer naturligt, tyckte jag. Alla bebisar är ju olika o bara du vet ju hur du ska ta hand om din.

Sen läste jag boken "Att föda" som jag tyckte var väldigt bra inför förlossningen. Den var skriven på ett roligt sätt, jag var väl inte direkt orolig inför förlossningen mer förväntansfull men jag kännde mej ändå mer lugn när jag läst boken.

Allt kommer säkert gå jätte bra :)

2010-06-13 @ 22:21:27
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback