Pyssla

Lite dålig uppdatering denna vecka men jag har verkligen inte haft tid.. Idag är det dock slappsöndag så då kan jag sitta vid dator hur mycket jag vill ;) Städning klarades av i går, skönt!

I går eftermiddag var Jessica med sina barn Alva och Vilmer och Elena med sin bebis i magen här och hälsade på! :) Vi mumsade kladdkaka med glass och babblade för fulla muggar om både ditt och datt :)
Elena stannde sedan kvar en stund så vi satt stranade i soffan och tjattrade på om livet nu och hur det kommer bli med en liten bebis. Har en tidning där de går igenom de vanligast åkommorna som man kan råka ut för efter förlossningen.. Vi kom fram till att man nog kommer leva som nunna och utan hår..haha :)
Nja, så farligt är det nog inte ;)

Nu ska vi snart åka in till stan och hämta våra barstolar som redan kommit in, yeey! :) Ni ska få se dem sen.

Jag som gillar inredning och kunna piffa till det med udda och häfitga prylar kan verkligen rekommendera en ny webbshop! En trevlig tjej vars blogg jag brukar läsa har sedan 2008 en webbshop med sitt egna klädmärke EG. Snygga kläder i sportig stil! Hon har nu utökat sortimentet med HEMINREDNING! :)
Det är riktigt snygga saker som säljs till riktigt bra priser, gå in och kika vettja! :)
www.grindemyr.se
Där hittar du både webbshopen och hennes blogg!
Jag har redan hittat min favvoriter som jag kommer beställa :)









Denna tuffa termometer som vi har utanför på köksfönstret, fast i röd kan du hitta på HÄR


Vårat husdjur :)



Kommentarer
Postat av: Kristine

Tja! Kom på att jag glömde min svarta luv-tröja från Gina hos er när du fyllde 25. Men vi kan ta den nästa gång vi ses! Kram

Postat av: Elin

Vad GLAD jag blir, va gullig du är ;)

Wow va fint och stilrent ni har de hemma! Skulle kunna titta i timmar ;) du som gillar inredning, brukar du vara inne på styleroom?? min favvosida ;)



Ta hand om dig och lillkikkan i magen! KRAM

2010-05-09 @ 22:02:08
URL: http://grindemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback