Sia

Lunchen med mamma tillbringades nere i Knäppingen, väldans trevligt! :) Vi åt på Mimmis Visthus, jag lasagne och mamma det "säkra kortet" , som hon uttryckte det - ost och broccolipaj ;)
Vi gick en snabbis på stan, mamma skulle leta festblåsa till kommande jobbest och jag hade  inget emot att glutta lite i klädbutikerna ;)
Det finns sååå mycket snyggt i affärerna som jag vill köpa nu! Kläder, skor, smycker och inredning..Men jag höll hårt i plånboken och inhandlade endast en söt ram till Lillan, den ska hon få ha i sin bokhylla med nått fint kort i :) Hittade den på Casanova som faktiskt har väldigt fina barnsaker, mycket från märket Sia.








Söt box


Gillar de gröna grodorna på! Lillans rum ska gå i rosa och grönt så denna kommer passa fint in ;)
Nedsatt från 145 kr till 98:-


Kommentarer
Postat av: Erika

sia har mycket fint och ramen var så sötmed grodorna :-)



Trevlig helg!

Postat av: Jossan

Så söt ram, rosa och grönt är väldigt fint ihop. Har själv fyndat emellanåt på Casanova, de har så himla mkt fint och nu senaste åren även fått in mer och mer till barn! En liten "gömd" pärla i stan. :-)



Har tyvärr inte hunnit svara på mailen men har börjat att jobba iaf, så du vet! ;-)



TREVLIG HELG!

2010-05-14 @ 20:13:47
URL: http://landhagen.blogg.se/
Postat av: Erika

Så fin ramen är!!



Min stora tjeja har rosa & limegrönt i sitt rum,är så himla fint tillsammans!!

Sia har så mkt fint!



Massa Kramar

2010-05-14 @ 21:33:18
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback