Skön lördagsmorgon

Sitter fortfarande i morgonrocken med allt från frukosten kvar på v-rumsbordet. Ja, när det är helg äter vi alltid frukost i v-rummet eller sängen, mysigt med lite helgfeeling! ;)
Vaknande vid 9 tiden av att det knackade på dörren, hann dock inte ner så när jag öppnande va det ingen där.. Såg dock att Chris pappas bil stod på gatan så antagligen hade han gått in till våra grannar. Precis när jag skulle stänga såg jag att det stod en lång baugette i våran ljuslyckta! Det var från svärfar som hade agerat bagare på morgonen, eller tagit bilen till bageriet ;) Riktigt snällt iaf!
Så nu har vi mumsat i oss nästan hela med ost och marmelad på, ruksigt gott ;)

Nu ska vi göra i ordning oss och sen ta bilen in til stan för lite shopping, vad vi ska inhandla får ni se sen ;)

Önskar en TREVLIG lördag! :)




Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Ååå hälsa Pera att han gärna får agera bagare till oss med på helgerna! ;)

2010-05-01 @ 16:06:10
Postat av: Maria

Hej gumman, vad bra att du "öppnat" bloggen igen, jag försökte komma in men det gick inte!? Man vill ju kunna följa dig/er i graviditeten ;)

Ja,det gäller verkligen att sålla informationen överallt...! Jag fick för mig att jag hade urinvägsinfektion o allt möjligt för att jag tyckte att allt stämde in när jag läste symptomen bla men så var det ju förstårs inte hahaha... ;)

Vi flyttar om ca 3 veckor :) då ska jag gå hemma hela dagarna långa och inreda!!! Wihiii! :) Kram

Postat av: Elin

Kul o höra :)-ja ni föll för samma saker!



Åhh va gott me färskt bröd, de är inte alla som får lämnat utanför dörren på morgonen ;)



På tal om golvet så kör jag bara med fibertrasa på en svep och vatten. Inget medel och inten skurmopp, för den lämnar spår efter sig. Man får testa sig fram lite. Men polermaskin har jag inte tänkt på? kanske tar hem ngn som kan fixa till de ngn gång! Ha en fortsatt trevlig helg! Kram

2010-05-01 @ 18:33:48
URL: http://grindemyr.blogg.se/
Postat av: Della

Va snäll han är! :)

Inte fel med nybakat bröd på morgonen.

Hoppas ni har en mysig helg.

Kram

2010-05-01 @ 22:03:24
URL: http://dellacassandra.blogg.se/
Postat av: Erika

ja det gäller just att verkligen försöka njuta av graviditeten, för det går som sagt såå fort :)

framförallt gick det fort när jag väntade Ludwig och hade fullt upp med lilla E ;-)



ha en mysig söndag! kraam

2010-05-02 @ 11:05:08
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback