Trött

Idag är jag trött! Trött i skallen, trött i kroppen och trött på att det ska vara så nedra svårt att få nån klarhet och hjälp med delvis sjukskrivning! Jag orkar inte dessa långa dagar, kan ingen förstå det?!
Mina fötter är så svullna att fotknölen inte syns, värk i revbenet och ryggen är inte med mig alls.. Då går det bara inte att sitta vid ett skrivbord 8.30-17.00!
Jag kunde inte ens hålla ögonen öppna för att se Äntligen Hemma, slutkörd - JA.
Imorgon hoppas jag i alla fall kunna få en läkartid så fort som möjligt, kan inte vänta till den 31:e som det egentligen är sagt.

Tråkinlägg idag.. Tar nya krafter imorgon :) 
Lillan sparkar och bökar i magen iaf och varje gång jag känner hennes rörelser blir jag såå lycklig och glömmer allt det som är lite "kämpigt"! :)

Nu ska jag ta en låååång och skön dusch sen krypa ner i sängen.




Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Håller tummarna för att du får en läkartid snabbare.. kram

2010-05-19 @ 08:30:48
Postat av: Della

Ibland känner man sig inte särkillt rolig, speciellt inte när saker inte riktigt går ens väg.

Hoppas, hoppas att du får läkartid och hjälp så att du slipper ha ont stackre! :(

Stor kram till dig :)

Postat av: Jennifer

Åh, stackare...men härligt att du är så positiv ändå (försöker iaf, hihi)! Så skönt att du får gå ner i tid - det kommer nog göra mycket för ditt välmående:-)

Ja, jag har oxå fullt upp men nästa vecka måste vi få till det;-). Jag kan på mån, tis o tors så hör bara av dej vetja!!!



Kram på dej!!!

2010-05-20 @ 12:00:11
URL: http://mammaninni.blogg.se/
Postat av: Natha

Skönt att du får gå ner i tid o stackars dina fötter! Herregud dom va ju jätte svullna!!! Ja tar bilen t lkpg hela denna månad ifall du skulle åka med nån gång. ja parkerar på en billig parkering för 400 kr/mån!

Kram

2010-05-20 @ 21:25:08
URL: http://nathalieboquist.blogg,se
Postat av: Mia

Hejsan!



vart inne o kollat på din blogg flera gånger jag hittar inga fina mamma jeans och kläder åt mig själv på butiker tänkte om du har kläder till salu? gillar din mamma stil;)

mvh Mia Ebru

2011-08-25 @ 09:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback