Badrummet

Var ett tag sen jag la in ett inredningsinlägg här i bloggen så jag tänkte visa er vårat badrum, om ni är intresserade av att se?! :)



Badrummet på 2:a vånn brevid vårat sovrum


 Dubbelhandfat med en extra bänk + låda emellan.


När vi planerade all inredning till huset låg lilla Della i magen, vi pratade då med "byggherren" ang att få till en plats som vi kunde använda som skötbord. Detta blev lösningen - en avlastningsyta där vi kunde ha en skötbädd. Det fungerade bra de 2 första månanderna när snuttan var så liten men nu när hon vuxit till sig är bänken för liten för henne. Istället använder vi nu skötbord i hennes rum + i tvättstugan.


Nu blev det mer plats för lite inredningsdetaljer, det stavs saker från Cult Design, vad annars? ;)
Har fyllt på lotionfalskan med handkräm. Mycket smart drag av mig (enligt mig själv och faktiskt även från sambon;) då vi tvättar händerna mer nu iom bjöjbytning vilket innebär torra händer.
Tops hittar man aldrig när man behöver men nu vet vi var det finns :)


Matchande tvålpumpar på vardera handfat


Husets med avslappande plats ;)
MEN hur ofta spenderar man tid där då?! Jag har väl gjort det kanske 5-6 ggr sen vi flyttade in men sambon är dessto flitigare att ta plats där i, bra att nån utnyttjar det. Kan det ha att göra med att tjejen har 386 andra grejjer att "roa" sig med på kvällen?! Roa sig = plocka och fixa med hushållets mindre roliga sysslor. Men lite får jag skylla mig själv, kunde ha tappat upp ett bad nu när jag har lite tid över men vad gör man, jo man visar upp det på en blogg istället..haha :)


Skjutdörr in till sovrummet.
Klockrent när man var gravid och sparng på toa sisådär 86 ggr per natt ;)



Kommentarer
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Ni har det så himla fint.. Tack för igår!

2010-11-05 @ 08:21:58
Postat av: Nathalie

Superfint!

jag har heller aldrig badat i vårat badkar men det sköter A och barnen så bra:)

Postat av: Tess

Super fint :)

Jag älskar också cult design..

2010-11-05 @ 22:07:22
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback