Bra statistik

Kul att ni fortfarande tittar in här på bloggen trots den mindre bra uppdateringen.. :) Finns så mycket annat som ska hinnas med och när jag väl sätter mig vid datorn blir det att jag kikar in hos andra istället för hos mig själv, man vill ju hänga med vad folk har för sig ;) Dock är det hur värdefullt som helst stt kunna läsa och se tillbaka på de dagarna man faktiskt inte riktigt minns..haha nu lät jag lite som David Hellenius ;) Kan inte se den "riktiga" reklamfilmen utan att tänka på parodireklamen han gorde.. Dagarna på dagarna! :)

Ikväll ska jag lägga in 89089 bilder på datorn..nja inte riktigt så många kanske men det är flertalet av korten vi tagit den senaste tiden som fortf ligger kvar i kameran.

Idag blir det storstädning här hemma! Känns som jag jämt städar men det är ju bara plockande av saker som hamnat nån helt annanstans än var de egentligen borde ligga.. Dammsuga och svabba var ett tag sen jag gjorde på nedervåningen..tur att golvet är så bra att dammet knappt syns ;)

Nu ska ja väcka snuttan som somnat på mig med "matbordet" i munnen ;)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej söta kusin!



Kul att du skrivit lite...förstår att det inte finns samma tid som förr men det är så det ska vara ;-) Hoppas ni mår bra alla tre?! Kan tänka mej att Dellaskruttan har vuxit en hel del sen vi sågs sist...måste verkligen ta o ses snart igen!



Självklart vill jag o barnen komma på dopet så vi tackar för inbjudan:-D Är det "bara" i kapellet eller har ni tänkt er ngn fortsättning efteråt, typ fika eller så?!



Nä, nu måste jag springa efter Mille - han kör runt som en galning i sin gåstol (för på annat sätt tar han sej ju inte fram än ;-)



Kram till er så länge!!!

Postat av: Clara

Haha jag kan inte heller se den reklamen utan att tänka på Hellenius parodi :)

Vad söt din lilla tjej är! Kram

2010-10-29 @ 11:50:22
URL: http://clarahartmann.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha Nelly så rolig:) hon med sitt vinkande:)

Mysdresserna finns till vuxna oxå kanske skulle spana in dom för dom ser sköna ut!:)

2010-10-29 @ 23:03:52
URL: http://nathalieboquist.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback