L som i lördag!

Sitter i skrivande stund och ger snuttan lite mat, frukost och lite morgonstyr är avvklarat.
Även om jag är ledig alla dagar, eller mammajobbar kanske man ska säga, känns helgerna fortf lite speciella - man lixom känner att det inte är vardag.
Får se vad vi hittar på idag?? Jag ska iaf in en sväng till stan för att hämta ut mina nya krukor från Cult Design som jag köpte på Mique förra veckan, lämnade in dem på blomsterbutiken Green Room igår. Hade tänkt göra egna planteringar i dem men eftersom jag varken har jord eller lekakulor hemma tänkte ja lyxa till det och få det gjort av ett proffs istället! ;) Nyfiken på hur de kommer se ut.... :)


Jag och Della önskar er en fin lördag!








Jag och min älskade unge! <3
Bilder tagna i onsdags.






Kommentarer
Postat av: Kristine

Oj, så stor tjejen har blivit! Kul att du återtagit bloggandet igen! Finns ju så mycket man vill "spara" på från tiden de är små. Ska vi passa på att ses något framöver när vi är mammalediga ihop? Jag ringer nån dag. PS.Tack för fina dopkortet. Kramar

Postat av: fammo

Åh vilka fina bilder! Vad söt hon är fammos docka. Kram på er. Trevlig helg!

2010-10-30 @ 15:48:56
Postat av: Tant M

stor hon har blivit dååå sötaste della <3

2010-10-30 @ 15:54:24
Postat av: Tess

Alltid lika spännande att titta in här för att se om du uppdaterat :)

& idag hade du gjort det.

Vad stor sessan blivit, tiden går fort,

Hoppas ni har en mysig helg.

Kram

2010-10-30 @ 23:01:17
URL: http://thereseeldh.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Ni är SÅ FIIIINA :-D Längtar efter att få träffa er m snart så... Kram så länge!

2010-11-01 @ 10:20:56
URL: http://mammaninni.blogg.se/
Postat av: anna

Ååååh fina fina fina ni!!!

Hon är verkligen ett litet mirakel Elin!!

Längtar tills jag får se lilla Della.

Stor kram till er!!! <3

2010-11-01 @ 22:34:02
URL: http://darardittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback