Fredag + lördag

Dagar med aktiviter från morgon till kväll, därav min dåliga uppdatering ;-)

Chris är på fotbollsweekend Italien så ihelgen har jag och mitt lilla hjärta fått klara oss utan pappis.. Det har gått bra hittills men nu saknar vi honom massor och längtar till han kommer hem imorn natt <3

I fredag em då Chris hade åkt tog jag, Della och mamma/mormor en sväng till stan, jag behövde nämligen hitta en lämpad outfit till lördags bravader :-) Hittade både skor och en blus, som tur var ska jag väl säga för garderoben och skohyllan är inte direkt uppdaterad på lite festligare prylar ;-)
Efter en eftermiddag med shopping och en mysfika åkte vi hem och strax därefter kom bästa Elena och hennes söta dotter E hit och gjorde mig och Della sällskap under kvällen! :-) Både Della och E däckade iof 1 timme efter att de kommit hit så de var inte så värst sociala..hihi.. ;-) Skönt dock för Elena och mig att kunna sitta och tjattra utan klängade barn i famnarna ;-) Och tjattrade det gjorde vi, kl var närmare 02 när E&E begav sig hemåt! :-D Då hade vi hunnit med att få i oss både pizza oh en massa snask, så mätt och trött kom jag nog i säng runt 02.30. Tack för en mysig kväll! :-)

Igår morse var det återigen dax för babysim vid lunch. Mormor följde med denna gång, vilket både hon och Della tyckte var kul :-) Väl hemma igen vart det lunch sen somnade jag och min skatt i stora sängen helt utmattade båda två.. Satte klockan på 15 men vaknade inte förns 16!! Måste ha stängt av den pipande singnalen i sömen!! Fick liiite smått panik när jag vaknade och insåg att jag på 2 tim och 45 min skulle hinna ge Dellisen mellis, packa hennes saker, åka bort till min mamma och pappa med henne och alla grejjer, äta något själv, göra i ordning mig för att sedan åka iväg på tjejpartaj...
Som tur var kom mamma hit och hjälpte mig, tog Della i vagnen för en promenix så jag snabbt och smidigt kunde åka hem till dem med alla saker. Sen var att bara snabbt som sjutton att göra sig klar för festligheter.

En av mina tjejkompisar hade tjejfesten hemma hos sig innan vi intog stadens nattliv på Hugos! :-)
Riktigt trevlig kväll med linedans, en massa tjatter, dans, bekanta ansikten och en hel del skratt - precis som det ska vara när man träffar sina vänner för en kväll ihop! :-)
Tack Elin för att du drog ihop en kul kväll! :-)


Min glada solstråle myser i bilstolen hemma igen efter babysim <3


Tre stycken partymorsor ;-)


Jag och två av mina fina vänner!


Festhumöret på topp med linedans :-)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Vilka fina bilder på partyplingorna:) o vilken fin härlig bild på glada Dellis..matchande tröja o nappis;) finaste Della <3 kram

2011-04-04 @ 09:11:30
Postat av: Nathalie

Fina bilder på morsorna haha=) Men kul var det! Nu dröjer det nog ett tag till nästa gång!=)

Förstår att ni saknar C nu inte kul att vara själv hemma så länge, men det är tur att du haft fullt upp ändå=)

Kommer sen o hämtar paketet! Kram!

Postat av: Emma

Så söt hon är Della!!!



Tycker hon om babysimmet? Imorgon är det dax för oss! Mysigt!



Kul med lite mammaegentid! Det behöver man!



Kram!!

2011-04-04 @ 20:17:02
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Tess

Kul med tjejkväll! & de måste va lite skönt (även fast man saknar den lille) men att va själv och få umgås med sina gamla vänner. Verkar varit en riktig hel rolig kväll och du var jätte fin! Kram

2011-04-04 @ 20:37:58
URL: http://thereseeldh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback