Slappdag och gungpremiär!

Känns som jag inte hänger med riktigt, uppdaterar bloggen om föregående dagar ;-) Skulle egentligen lagt in bilder och skrivit om söndagen igår men trött som jag var somnade jag med Dellisen 19.30!! Skönt med 11 timmars sömn! :-)

I söndags var vi i alla fall hos min mamma och pappa hela dagen. Meningen var att jag skulle hämta Della där efter min utekvällen i lördagsnatt, därför höll jag mig nykter men istället åkte dit och sov där jag med ;-) Söndagen vart därför en riktig slappardag då jag blev upp-passad heeela dagen + barnpassning på det, inte illa va?! ;-)
När jag kom dit vid ca 03 kunde jag inte låta bli att lyfta upp Dellisen ur hennes resesäng och lägga henne brevid mig i gästsängen, såå mysigt :-) Eftersom jag inte varit iväg från henne så många timmar innan någon gång ville jag bara hem och gosa med min lilla älskling och eftersom jag inte hade druckit fick hon som sagt sova med mig :-) På morgonen när hon vaknade tog snälla Dellas mormor och morfar henne så jag kunde sov ut, uppskattat! :-D Sen fortastte dagen med promenad, fika, mat, sovstund och slutligen våffelfika innan jag och Della vid 18-tiden tackade för en mysig dag och åkte hem. TACK bästa mammi/mormor och pappi/morfar! :-)


"Yeeeeey" - gunga var ju jätte kul! :-D


Gung gung :-)


Buskul! ;-)


Där borta var något intressant?! ;-)


Jag och Dellisen fikar hos m&m


Della kollar på när mormor lagar mat och gnager på en morot under tiden :-)


Morfars älskade lilla flicka! :-)


Kommentarer
Postat av: Erika

sötnosen, det är ju så roligt att gunga och se dessa otroligt glada miner :-)



JAAA! huset är verkligen vårat "dreamhouse"! jaa renovering och utbyggnad ska vi göra dock men det är ändå drömmen och läget kan inte bli bättre :-) jag bor i en bubbla just nu hihi! kraam

Postat av: fammo

Så himla söt fammos solstråle:) Härliga bilder! kramizar till världens sötaste Dellis.

2011-04-06 @ 07:14:49
Postat av: Elin svarar

Fammo: Della skickar över kramar till världens bästa fammo!!! :-)

2011-04-06 @ 07:57:20
URL: http://elincecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback