Tidsbrist

Vart tar dygnets alla timmar vägen?! Vill verkligen försöka blogga någon gång per dag men de senate dagarna har jag inte ens hunnit kika in på nätet alls typ.. Dellisen har dessutom haft lite svårt att komma till ro de senaste kvällarna, tror mycket beror på att att det inte längre är mörkt när hon ska sova.. Kanske en till tand på G oxå?!
När Chris var i Italien sov hon och jag i stora sängen så lite har jag mig själv att skylla oxå ;-)
Så i veckan har det blivit att orken inte funnits när hon legat och gnällt och inte velat sova, det har resulterat att vi somnat båda två i stora sängen vid 20..trött-mammis då ;-P
Egentiden på kvällen har uteblivit totalt men sömn är ju en dyrbarhet det med så vila har jag fått iaf ;-)

Hoppas ni har en mysig lördag så här långt och får en fin helg! :-)


Så hä skönt sover snuttan just nu men alldels strax måste jag väcka henne..babysim nästa :-)


Min älskade lilla tjeja <3


Kommentarer
Postat av: fammo

Världens finaste Della!! Såå mysig hon är fammos docka;) kram på er.

2011-04-09 @ 17:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback