Inte bättre..

Idag har lillsnuttan fortf feber :-( Ont verkar hon med ha! Fy bubblan för de jobbiga små tänderna..
Men..jag börjar misstänka att det kanske är öronen som spökar också/istället?? För så här hög feber och så här ledsen och gnällig har hon tidigare inte varit när tänderna ploppat upp. Givetvis är det ju skillnad nu med kindtänderna eftersom de är större men tanken på att det ev kan vara öronen kom över mig idag..
Hon har varit så ledsen då man lagt henne ner samt lagt snutten mot kinden/örat. Kan ju tyda på att det är öroninflammtion. Ringde 1177 för råd för en stund sen. De tyckte jag skulle ringa VC senare idag om hon fortsatte visa mycket smärta. Jag har gett några suppar de senatse dagarna/nätterna men jag tycker de hjälper sådär..
Aja, vi får se hur snuttan mår när hon vaknar för nu sover hon sin lilla förmiddagslur.

Bilder från en dag i lekparken i Juli med pappa, fammo, faster och kusinerna.


Första samling hos Dellisen ;-)


Vill att mitt lilla hjärta ska må bra och vara glad! <3
Här gungar hon och kusinen N tar fart..wiiii.. :-)


Gladisen! :-)


Mitt bustroll! :-) <3


Kusinerna gungar! :-)


Tripp, trapp, trull ;-) Busungarna åker rutschkana!


Kommentarer
Postat av: fammo

Fammos ögonsten! Mitt hjärta hoppas du mår bättre snart! Fammo,faffa o chico:)sänder massor av Bamsekramar till dig <3

2011-08-09 @ 12:22:07
Postat av: Erika

hoppas hon kryar sig snabbt! kram till er

Postat av: Emma

Ajajaj.. lilla gumman då :-( Ja det är det värsta när ens barn är sjuka.. Man önskar bara att man kunde ta allt det onda själv... O så är det ju extra jobbigt när de inte i ord kan förklara var o hur de har ont :-(

Hoppas det går över fort o att hon slipper ha ont.

Kram kram

2011-08-09 @ 14:23:54
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Moster

Tänker på er! Håller tummarna för att Della blir bra snabbt. Pussa henne från mig! <3

2011-08-11 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback