Långklänning

På Dellas barnkalas hade jag långklänning på mig. Köpte den på H&M i början på sommaren men kom mig inte för att använda den innan. Tycker det är så fint med långklänning men är man inte van känner man sig väldigt uppklädd och det blir genast lite svårt att bära upp. Dock trivdes jag väldigt bra i den på kalset! :-) Skulle kanske valt en taightare variant, mer figurnära eftersom jag såg väääldigt gravid ut i den ;-) Men jag ÄR ju gravid så hur som var det ett bra inköp, 199:-! Ska använda den på ett stundande kalas tillsammans med en ljus lite sliten jeansjacka, tror det kan bli fint! Inte många veckor kvar i augusti och september räknas ju som höstmånad så nån mer gång denna sommar måste jag använda den! :-)


Blommig klänning. Då, v.25 med mini i magen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Godkväll :-)



Jaa fy det är det värsta som finns :-( Vad jobbigt för er att ingenting hjälper :-(( Skönt att Teletubbies avleder lite iaf. När Tilda var liten var det Dora för hela slanten. Alicen får mest hänga med o kolla det syrran vill se så det är mest Astrid Lindgren just nu o lite Playhouse!!



Nej jag har inga råd när det gäller tänderna.. Ingen av våra har reagerat så starkt på tänder.. Lite gänlliga kanske o några extra bajsblöjor.. Men annars vet jag att smörja tandköttet med alvedon o sånt brukar hjälpa en del men om hon inte öppnar munnen är det ju svårt somsagt :-(

Hoppas det går bra hos doktorn i morgon o att örat ser bra ut!!

Lilla hjärtat.. Hoppas hon får må bra snart!!



Så fina o söta bilder på Della.. somvanligt!!! Hon ser så härlig ut!!



Och fin klänning o jättefin skänk!! Jag är ute efter en skänk/skåp som slukar förvaring.. kanske får ta tipset att komponera ihop något eget på Ikea för jag hittar aldrig något jag vill ha!!



Ja på lördag är det en stor dag... Idag är det ju föresten Alice o Dellas BF-dag ;-)



Njae inte så mkt att fixa just nu.. Har lite bakverk i frysen klara, tårtorna fixar Johan på lördag.. I morgon ska jag åka o fixa ballonger, servetter och så vidare :-))



Hoppas ni får sova gott och att Della blir pigg snart!!



Kramar!!

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God kväll söta..Vilken fin bild på söta dig med magen..Du strålar.Ha en mysig kväll.kram kram

2011-08-11 @ 22:23:50
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Längtan är jätte stor..Ska bli skoj att kanske få reda på vem nu som växer sig stor i magen nästa veckan när det är kontroll..de kunde inte se vem det var men en kontroll så trodde de att det var en tös så vi får allt se..kram kram

2011-08-11 @ 23:08:08
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Erika

Så vacker du är & magen så fin! Den där klänningen har jag oxå,den är supersöt,jag har dock lite problem att va bekväm i en långklänning,även om jag egentligen tycker det är skitsnyggt,vanesak va?!!



Ha en fin fredag! KRAMIS

2011-08-12 @ 09:52:03
Postat av: Mia

Heej igen dina bilder är så fina speciellt din fina mage:)



har du kvar dina mammakläder?



mvh Mia

2011-08-25 @ 09:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback