Gåstol

Idag har jag och skutta hållt oss inne hela dagen, vi var inte specillet sugna på nån promenix då snön har yrt omkring hela dagen. Della har istället åkt runt i köket och hallen i sin nya gåstol :-) Hon kan bara åka bakåt änsålänge så rätt vad det är gnäller hon till, då har hon backat in i något och kommer inte längre så då får man hjälpa till att köra fram henne ;-) Häromdagen gick jag upp en snabbis med lite rentvätt medans hon satt i gåstolen. Jag hörde då något som lätt som hon hade backat in i stolen och sen ett gnäll och mycket riktigt - när jag kom ner hade hon prejat undan en matsol och lixom backat sig in under bordet..haha..det såg bra roligt ut!:-D

Della blev sen ganska gnällig och ledsen framåt lunch idag pga av hård mage.. Stackars mammas gullunge som inte var nöjd med nått :-( Gav henne katrinplommon till både frukost och lunch, brukar ju hjälpa.. Försökte söva henne efter lunch, hon var jätte trött men dumma magen gjorde att hon inte kunde komma till ro.. Gjorde i ordning lite välling och det gjorde susen, hon somnade och vaknade sedan utvilad och pigg med en överraskning i blöjan! ;-) Sen vart hon sig själv igen, glad och sprallig! :-)

När Chris kom hem från jobbet tog tog hand om Della medans jag städade hela nedervåningen, skönt att få det lite fint till helgen! :-) Chris gjorde sedan pizza som vi åt nu ikväll, mums! :-)
Della somande vid 20 tiden, jag röjde då bort i köket sen hamnade vi här i soffan med godisskålen ;-)

Helgen innehåller babysim och restaurangbesök med Dellas faster och "farbror"! :-) Får se mer vad vi hittar på för något!


"Mamma kom och hjälp mig, jag har backat in i köksskåpet"! ;-)


Sötfisen!


Söta foppisar va?! ;-)
Gåstolen är fortf lite stor och Della lite kort i rocken så skorna ifrån faffa kommer väl till pass så hon når ner till golvet :-)


"Nämen vilka stora fina fönster, dem ska jag kladda riktigt mycket på sen när jag väl kan resa mig upp..weeee..vad kul det kommer att bli, det kommer nog mamma oxå tycka"! ;-)
Della tar en lite paus i åkandet, beskådar all snö utanför :-) 


Kommentarer
Postat av: Emma

Nej jag hoppas jag klarar mig men känner mig lite sådär halvtaskig.. Alice har börjat snora o hosta lite oxå så vi får väl se hur det fortsätter :-/



Tack o din lilla är också världens sötaste ju!!!

Fin gåstol.. Alice har en exakt likadan :-) Det dumma är att den är lite hög somsagt men skor var ju ett bra tips.. Ska leta upp några av Tildas gamla o se om det fungerar bättre! Alice backar oxå bara än! haha!



Alice använder 68/74 nu. en del kläder var det visst 80 i såg jag. Det är ju lite olika på kläder o märken tycker jag!



Hoppas ni får en mysig lördag o ha det så kul i badet :-)

Kramar!



Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Roligt att hon gillar den!

2011-02-19 @ 17:24:40
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Guud så sööt :)!

2011-02-24 @ 22:30:42
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback