Shopping

Jäkla internet har inte funkat på denna datorn sen i måndagskväll..gaaahhh.. Sitter nämligen på mobilt bredband då det inte finns någon telekabel indragen i huset, detta medför att internet ibland inte funkar optimalt eftersom min dator och dongen inte alltid är sams ;-)! ipaden funkar hur bra som helst men därifrån kan man inte blogga..vet ej varför?!

Nog om det, shopping var det! :-)
I måndags var jag och Della med Dellas fammo inne i stan och shoppade lite nya kläder till Dellisen :-) Eftersom hon växer som en toka behövdes det kan jag säga, inte mycket i garderoben som passade skutta, min tjokesmocka ;-) Eftersom hon är ganska kort (var 62 cm för 2 veckor sen) drar hon stl 68 på längden (62, är ändå lite kort) men på tjocken ligger hon mellan stl 68 och 74. Inhandlade det mesta i stl 74, bara något plagg i stl 68 då den storleken var ganska stor i just det plagget.
Vi hade e jätte mysig stund på stan, gick i affärer och så hann vi även med en fika på kupolen! :-) Della satt så nöjt i vagnen nästintill hela tiden, blev bara lite gnäll precis innan vi satte oss för fikan men då var skutta hungrig så det var inte så konstigt och efter lite mellis somnade hon i vagnen - man blir trött av att shoppa ;-)  
Tack igen fammo och faffa säger Dellisen för de fina kläderna! <3


Della invigde sin söta Hello Kitty dress som hon fick i present när hon föddes av mina goa gamla vänner Linda, Madde och Sofie! :-) En ganska stor stl 68 så den har legat i garderoben fram tills nu, perfekt att ta fram och använda! :-)


En mammis och en Dellis.. och en giraff, såklart! ;-)


Jag och min tjeja! <3
Top från VILA och jeans från Tommy Hilfiger
Dellas dress kommer från H&M


Myspys! :-)
 
(Putmage då! Dem som inte känner mig måste ju tror att jag är på tjocken igen..haha :-)
Visst att jag är som en anka i kroppen men det finns ändå lite som måste jobbas bort efter graviditeten, dock tycker jag fortf det känns lite läskigt att träna magen efter snittet... Har inte fått tillbaka känseln helt och hållet och bland lixom sticker det i snittet ?!)


Fammo och Dellis <3
Fint de matchade va? :-) Fast Dellis fammo har korall och Dellis cerise, eller hur svärmor? ;-)


Dagens fina fångst! :-)


Mammas älskling "mannikängar" lite med nya byxorna och toppen från POP :-)
Nallisen fick oxå vara med :-)


Mammas hjärtegull!


Strike a pose! Dellis ver redan hur man gör när man visar en dagens outfit ;-D


MIN fina! <3



Kommentarer
Postat av: fammo

Vilka fina bilder!!! så sööööta ni är! Så duktig o snäll hon va på stan fammos finaste<3. Saknar dig Della:) kram kram från fammo

2011-02-10 @ 17:35:08
Postat av: svärmor

Jag vill ha några bilder från Dellis!! har bara EN bild på henne. Hahahha ja jag hade coralfärg på mig noga med det,, INTE cerice:))

2011-02-10 @ 18:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback