2011

Då var vi inne på det nya året, första dagen på 2011! :) Denna dag kommer mestadels innehålla städning efter en lugn och slapp morgon/fm, vi siter nämligen vid frukostbodert just nu ;)
Vi vaknade vid 08.30 då Della var hungrig sen låg vi i sängen och slumrade alla tre fram till 10.30, då satte Dellisen igång att gnälla och tyckte allt det var dax att gå upp!
Vi lät pappa sova vidare medans Della fick ta sig ett nyårsbad! :) Idag var badet inte så plopulärt, troligtvis för att hon var trött - hon somnade nämligen som en stock i min famn efteråt..tröttfisa! :)

Della sov förövrigt som en prinsessa under 12 slaget, trodde jag aldrig då det smällde på bra utanför! Det lyste tom upp i rummet men det gjorde skutta igenting, är man trött så är man ;)
Jag och Chris stod på våran balkong och såg alla fräcka raketer lysa upp himmlen, vi hade satt babyvakten vid Dellas säng så vi skulle höra om hon vaknade..men det ända vi hörde i "vakten" var ljudet frå alla raketer :)

Nu ska jag inte sitta här och häcka nått mer, dax att inta rollen som städerska!

Lite bilder från igår kommer lite senare..


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gott nytt år på er! trevligt att ses lite över balkongen:)

Duktig Della var som sov trots alla raketer!!

Oj har hon 68 redan! nu går det fort!

Nelly och Nova vart tydligen längre under jul för nu har båda gått upp en storlek i kläder.

Kram på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback