Beställning

Beställde lite varor från Donna Beauty innan vi åkte till Mexico. Hade hoppats att få dem innan vi åkte eftersom min dagkräm sjöng på sista droppen.. Men när jag kollade postlådan en sista gång innan vi skulle åka och det fotf inte låg nån avi där fick det istället bli ett paket att hämta ut när vi kom hem.. Det retliga vara bara att aviseringen kom på SMS..och när?! Jo, i bilden på E:an upp mot Arlanda..haha :)


Dagkräm - Dermalogica
Har använt Dermalogica i ca 4 år nu, jätte nöjd med deras
produkter.
Face Powder Clear Radiance - I.D Bare Escentuals
Smink till min hy stavas nästan enbart I.D eftersom de helt enkeelt gör bäst smink, andas och ger inga plitor!
Denna produkt är första gången jag testar, så här står det på Donna Beautys sida;
i.d. Radiance är en produkt som skapar en perfekt och vacker lyster samt ger en ung och frisk hudton.
Kanske gör underverk för dagar då man är lite grådassig...eller inte ;) Testade idag och jag tror jag mer kommer använda den som rouge, jätte fin färg
Eye rev-er upper - I.D Bare Escentuals
Funkar som en lättare concealer, ljusar upp och ska motverka mörka ringar
Flawless Borste - I.D Bare Escentuals
Behövde en borste till mitt puder

Skriver några dagar om dessa produkter när de använts ett tag! :)


Kommentarer
Postat av: Theres

Kikar tillbaka, fast brukar läsa din blogg ;)

Oh älskar Dermalogica, så underbar hundkräm de gör.

Hoppas allt är bra med er. P.s. jättefina bilder som fotografen tog på er =) kram.

Postat av: Katrin

Tips! Jag gillar liksom du Dermalogica, och jag köper all Dermalogica via denna sida sedan tre år tillbaka;

http://www.jerseybeautycompany.co.uk/

Fraktfritt, garanterat nya och fräscha produkter, och de skickar alltid med prover.

Din ansiktskräm kostar tex cirka 100:- mindre hos dem än hos Donna Beauty :o)

Sedan har de ibland rabatter på redan låga priser, via nyhetsmail eller via deras FB-grupp får man rabattkoder. :o)

2011-01-06 @ 20:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback