Bilder från nyårshelgen

Här kommer lite bilder från nyårshelgen, var tvungen att samla ihop dem eftersom de fanns i kameran och i Chris mobil.
Vi valde att spendera nyårafton hemma själva, bara vi 3 :)
Det har varit så mycket den senaste tiden, inte en lugn helg hemma.. Dop, resa och så kom vi hem mitt i allt julfrirande och allt flängade hit och dit. Innan vi åkte på resan hann vi inte ens tänka på hur vi skulle fira in det nya året så det fick bli en lugn dag hemma.. Bra faktiskt eftersom både jag och Della var förkylda i början på förra veckan och inte helt fit for fight i helgen.

Det blev helt enkelt en familjemysdag! <3


Della tar en lunchnap på nyårsafton med sin tigis och nap som hon håller så ingen ska ta - sötunge! ;)


När sessan sover kan jag stå brevid sängen och bara titta på min älskade unge!
Sådär mysig säng vill jag oxå ha! ;)


Vi tog en liten nyårspromenix till affären och inhandlade lite gottit till kvällen! :)
Underbart väder var det!


Jag och fisan i vagnen


Bästa skutta i vagnen! :)


"Nä pappa, inte ta kort så där när jag inte är förberedd..!" :)


"Jaha, då gömmer jag mig väl då!" ;)


"Okey, en bild får du väl ta då, är jag söt såhär?"
Alltid min älskling, SÖTASTE fisungen! ;)


Förrätten! :) Toast med lufttorkad skinka, soltorkadtomat och oliver - mums!
Även lite ostar, marmelader och kex till som tilltugg som Chris fick på jobbet av en samarbetspartner - det tackar vi för! :)


Middagen som vi inte åt förns 22, var så mätta av förrätten :)
Oxile, potatisgratäng och stekt paprika med bea såklart - ljuvligt gott!

Dagen efter tog vi det lungt men innan jag började må dåligt åkte jag och Della till min föräldrar där min farmor och farfar samt mormor var på besök. Della var lite trött så hon var ganska lugn men inte spec gnällig :)

Innan vi åkte dit fick hon en smakis, potatis!


Haklappen var mycket mer intressant än maten ;)


Ja, den var ju till och med riktigt rolig..eller var det mamma som sa något kul?! :)




Kommentarer
Postat av: Carro

Nej jag har inte varit där. Var på bvc/mamma träff på bvc o då skulle vi visst gå dit nån gång o dom skule visa hur det ser ut där, men det var nog ingen annan som bodde i Lindö.. Jasså har dom minisång där, låter ju mysigt det kanske vi kan gå på nån gång :)

Postat av: fammo/svärmor

Vilka fiina bilder! Lilla älsklingen charmtrollet Della:) hon är sååå sööööt!!! Puss fr fammo

2011-01-04 @ 09:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback