En snabbis

Så då har man en liiten stund över så jag passar på att kika in här! :)
Har haft och HAR fullt upp här hemma, det ser ut som kriget! I söndags blev det nämligen en sväng till IKEA och innan vi åkte rev vi impulsivt hela graderobsinredningen i gradeoben vi har i sovrummet - om man nu kan kalla en playwoodskiva poch två stänger för inredning.. ?! Av den anledningen behövde vi ett nytt garderobssystem för bättre förvarning, den tidigare dök inte mycket till!
Efter mycket om och men, några suckar ett velande hittade vi till slut en bra lösning, grejjerna fick vi hem via hemleverans i måndagskväll och nu är det äntlgen på plats! :) Vi köpte även ett högre byrå med spegel i som ska fungera som smink/hår och pryl byrå till mig! :) Della fick en matstol så nu sitter hon med oss vid bordet när det vanskas mat och vilken hit det blev - hon älskar sin nya stol! :)

Julen har jag halvt och halvt stuvat undan, upp på 3:e våningen, blev lite lätt kaos som sagt när 678 kartonger med garderob hittade in i vårat hus så lite julsker hänger fortf framme ;)
Dagarna rullar på och kvällarna går i ett nafs så sitta vid datorn har inte hunnits med, vet ändå hur det blir om jag sätter mig framför skärmen - jag FASTANAR! Måste alla ha bloggar som man bara MÅSTE läsa?! ;)FB ska vi inte prata om, varför måste man gå in och kika på denna "lätt" beroendeframkallande sida?
Så när jag väl sätter mig vid datorn, hittar jag istället andra sidor att halka in på istället för min egen blogg sida och när jag väl hittat dit är klockan för mycket ;)

Dax att kila in i tvättstugan en stund innan lillfisen vaknar!

See ya!


Kommentarer
Postat av: ♥Nathalie-mamma till Nova&Nelly ♥

Nä det var inte mycket till inredning att riva:)

Du får visa bild sen. Gjorde ni som oss?:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback