Nya bappisar

Ja, så kallas napparna hemma hos oss ;)
Beställde två uppsättningar x 3 med bappisar från
namnnappen.se som förövrigt erjuder riktigt bra priser på de egendesigntextade napparna.
Egentligen är det väl mest till för att undvika konflikter och förvirring bland barn och vuxna när det gäller att inte förväxla dessa små tröst och snutte gummipluppar - men jag gjorde en liten egen variant på 3 utav dem ;)


Kom med posten idag!
6 stycken nappar och en liten nappförvarare :)


"Mammas fisa" - jag vet, jätte larvigt och barnsligt men samtidigt gulligt och väldigt personligt eftersom jag helt enkelt kallar henne för det  ;)
Har man barn i huset får man vara barnslig så det så! ;)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Söta bappisar! Kul ju att man kan ändra text som man vill!=) Nelly har måånga namnbappisar i sin bappskål=)

Vi fick oxå en sån där box till men nu undrar jag vart den tagit vägen när ja såg eran!?

Postat av: Elin Kvist

va fina :) läser bloggen ofta, så kul att följa er :) så fin hon är lilla Della :) jag vill också ha barn! haha kram

2011-01-20 @ 18:45:01
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback