Pigg

Så underbart att vakna pigg och utvilad, vilket jag gjorde idag! :) Min fina skatt sov nämligen från 19-07!!! Inte ett enda nattmål! Inget ovanligt egentligen eftersom hon innan förkylningen sov hela nätter. Dock åt hon då sista målet vid 22-23, nu åt hon redan kl 19 men höll sig på det hela natten :)
Knepet var att hon fick mat vid 17, när hon började bli trött vid 19 trodde jag hon skulle somna och vakna igen senare på kvällen för mer mat.. Men hon var ganska gnällig och svårsövd så jag testade att ge flaskan igen och ungen åt 160 ml i ett naffs - hungrig skutta! :) Så på nått sätt hamnade hon väl mer eller mindre i matkoma och stod sig på det hela natten :) Imorse var hon såklart hungrig som en varg och drack upp 200 ml som ingenting, nu sover hon igen här brevid mig i stora sängen - skönt med en morgon-nap ;)
Chris åkte nyss till jobbet så jag ska väl passa på att få lite saker uträttade som jag aldrig kommer till skott med, bla skicka in kort för framkallning!

Hoppas ni har en skön morgon och från en härlig dag! :)


Hitta bebisen! :)
Bilden är tagen på en 7-dagar liten Della som håller på att göra någon form av bakåtkullerbytta i våran säng.. :) 
Sååååååå liten och det bara för 5 månader sen - hon växer för fort!


MinibebisDella <3


Kort taget från samma dag, pappa försöker lära Della att suga på tummen :)
Våran lilla söta ullapis, för visst ser hon ut som en gullig liten ullapa ;)





Kommentarer
Postat av: Tess

Vad bra, då ska jag kolla in varje dag :)

Fast de gör jag redan.

Har länkat till dig från min blogg, hoppas de är ok...



Tack, idag mår jag dock lite sämre igen, men ska äta lite glass sen.

Kram

Postat av: Nathalie

Tack:) Då fick du som du tyckte iaf=)

Vi har bara en säng i sovrummet nu, det ekar här inne:) Vi bara rensar hela tiden:)



Nya jobbet är svårt!! Mycket mer krävande:( jag saknar det gamla!=)

Är på en annan avdelning nu ja..



Mår ni bättre nu?

kram

2011-01-04 @ 22:41:15
URL: http://nathalieboquist.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback