Avkoppling

Min två hjärtan tog en tur med vagnen upp till f&f så nu sitter man här i soffan i lugn och ro och försöker ladda batterierna lite, välbehövligt! ;-) Det känns att man är gravid nu, på riktigt! Eftersom Della inte går än och inte kryper några längre sträckor blir det fotfarande mycket bärande.. Det tar på kroppen och farmförallt ryggen.. Dessutom är flåset på topp, ja alltså flåset kommer igång av minsta lilla ansträngning. Men det är bara att köra på för större kommer jag och bli ;-)

Tänkte gå upp på terassen och slänga mig..(hmm..nae inte bokstavligt talat;-) i hängmattan men Plaza Interiör.

Hoppas ni har en fin söndag!


Min lilla DJ ;-)


Konstig sak mamma satt på huvudet..


Nä dem tar vi av! ;-)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hello. Nu är vi tillbaka på hemmaplan igen efter 2 veckor på Gotland. Underbart har vi haft det, men jag trivs ändå bäst hemma :) Nu har vi 2 veckor semester kvar, sen jobb 1 vecka o sen drar vi till Barcelona 1 vecka utan barn :) Ska bli skönt o ladda batterierna inför vad som komma skall i vinter :) Kul att vi kommer vara hemma samtidigt då lär vi ju ses på ÖF.. o visst vore det kul o ses nån dag utöver det! Imorn ska vi på första UL, med nupp/kubtest. Går in i v.14 på tisd. Det ska bli sååå spännande. Tycker det är fullt lika spännande, om inte mer denna gång. Har precis sålt av vår gamla vagn, jag tänkte att det kunde vara kul för 2an o kanske ha något eget som h*n inte ärvt från storebrorsan.. hihi.. Mest är det väl jag som tycker det är kul kanske. Hihi. Har ni bestämt er för vilken typ av syskonvagn ni ska köpa?

Kram

Postat av: Mamma till William och bebis i magen

God middag snäckan..söta bilder på sötnosen.Ja nu känns det mer o mer att man börjar bli tung över magen.Hoppas att du får en skön start på veckan.kram kram

2011-07-18 @ 12:11:19
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback