Borta bra men..

..hemma bäst! Så sant som det är sagt! ;-)
Vi har varit iväg på en Stockholms weekend, tors-sön, därför har bloggen inte uppdaterats.
Jag hade med datorn men jag ville spendera all tid till att bara koppla av och umgås med min kära sambo och min dotter ;-) Skrutt i magen hänger med överallt såklart och oj vad h*n gör sig till känna nu med sparkar och buffar, mysigt! <3

Nu ligger jag och Chris i sängen och ser på Dexter, en serie vi båda gillar - hör inte till vanligheterna ;-)
Visar lite bilder från helgen imorgon för nu är kl. för mycket.

Natti.


Bild tagen i onsdags kväll!
Såhär duktig är skutta på att borsta sina tänder men tandkrämen hamnade i ansiktet istället ;-)


Kommentarer
Postat av: Josse

Jag ser att jag missat nåt;), stort grattis till Lill plutt i magen!! När är det dags? /josse


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback