Fikagäster

Ikväll har vi haft besök av min kära och syster, bror, syrrans sambo och min mamma! :-)
Jag gjorde en äppelpaj i eftermiddags som de fick hjälpa till att smaska upp ;-)
Gjorde den av ett recept jag fick av svägerskan som i sin tur fått det av våran vän aka "bakexpert" Elin! :-)
Supergod blir den eftersom man har i lite sirap vilket gör den sådär lite knäckig!
Kan lägga upp receptet imorn om någon vill testa sig på den!

Della var redan ganska trött när de kom hit men höll sig vaken ett tag ändå för lek och bus! :-)
Hon däckade sen i våran säng, snuttan <3

Nu är det hög tid för sängen, natti!

 
Della är superglad och en liten tjockis ;-) med sin moster och "morbror"! :-D
Tog inga bilder ikväll men denna bild från i mars är så härlig på Dellis, syrran och Emil! :-) <3


Kommentarer
Postat av: Mamma till William och bebis i magen

Godmorgon goding..Söt bild :) Hoppas att allt är bra med dig och prinsessan denna sköna sommar dag..Här är det inte soligt men ändå skönt väder..Hoppas att du ska göra något skoj denna dag..Har inte bestämt mig än vad denna dag bjuds på..Ja lägg gärna upp receptet,,alltid skoj att ha :)

Min bebis i magen är beräknad att komma den 28/9 men lär bli tidigare för jag kommer antagligen får snitt.

Ha en fin dag.kram kram

Postat av: Anonym

Kul att du börjat blogga så mycket!

2011-07-21 @ 11:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback