Parkhäng

I förmiddags vid halv tio träffade vi upp Oya och hennes små fina saktter L&L i Folkparken! :-)
Där spenderade vi sen dagen fram till ca 15 tiden, då hade det hunnit bli kallt i luften och stora moln på himmlen.. Jag hade kofta på mig men frös som en bäng så jag gick omkring med 2 st filtar och ett badlakan på mig, frusen - ja! ;-) Tur att man har barn och 100 filtar med sig i barnvagnen ;-)
Det blev fika, lek i lekparken, lunch på sibylla och två promenader! En härlig dag med trevligt sällskap! :-)
Tack O, L&L för idag! :-)


Busan imorse innan vi skulle åka! Min finaste <3


Vill fånga kameran ;-)


Snebena och hårspänna blev dagens frilluss ;-)


"Hey mamma, sluta ta en massa kort på mig då" ;-)


"Jaha, då tar jag kameran"!


"Ge hit mammis"! ;-)
Finaste blå ögonen!


"Nä, nu skiter jag i det här.. " ;-)


Jag och busungarna i parken! :-)


Della med sin kille Ludvig , sötaste paret! ;-)


Busigaste tossungen sitter i vagnen vid Sibylla och äter räksallad! :-)
Håret växer som jag vet inte vad men brås hon på sin mamma och pappa på den fronten kommer hon nog ha en hästman snart, tjockt och långt! ;-)


Kommentarer
Postat av: Oya

Fiiina bilder!!

2011-07-15 @ 09:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback