Gosunge

Att gå in och snuffa på mitt hjärta när hon ligger och sover är så mysigt! Bara lägga sig brevid, beskåda sin lilla snutta, ta hennes hand i min, snuffa lite i håret och känna hennes mjuka kind! <3 Viskar ofta hur mycket jag älskar henne. Min efterlängtade lilla sessa, mamma älskar dig så mycket!


Gosan nu ikväll i våran säng <3
Mysiga händer med "tjokis-gummisnoddar" runt handlederna ;-)


Snuttungen ser så liten ut i våran stor säng :-)


Så här kan det se ut när Dellis och jag tar en nap tillsammans - mysigt!
Kort taget från april.


Här var Chris framme igen och fotade två tröttisar ;-) Extra mysigt är det om det ligger saker lite huller om buller i sängen och man bara somnar mitt i röran ;-)
Detta är nån em men så här ser det ofta ut på kvällarna, jag somnar när jag ska natta Dellisen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback