Barnkläder

Förra söndagen åke jag och Della på klädparty hemma hos min ena svägerskas vänninna. Hon är återförsäljare år klädmärket POMPdeLUX, som har tokfina barnkläder! :-) De är verkligen ljuvligt fina, söta men ändå lite tuffa!
Hade svårt att bestämma mig vad jag..eller rättare sagt Della ville ha ;-) Det fanns sååå mycket fint!
Men efter lite velande föll vi båda för samma plagg, bra va?! ;-)
Man fick beställa och så skulle kläderna komma på posten, i förrgår kom avin och nu hänger detta i skuttas graderob! :-)

Jag kommer styra upp ett klädparty med kläder från detta märke nu snart, finns det intresse så skriv gärna en kommentar! :-)


En hallonröd klänning i stl 80, fin till sommaren! :-)


Härligt somriga byxor med tillhörande tunika i tunnt och luftigt matrial  även det i stl 80 :-)
Hela kusinligan, 5 tjejer, kommer spatsera omkring i denna outfit i sommar ;-)


Nalle fick agera modell för accessoarerna eftersom Della tog en nap när mamma var igång med kameran ;-)


En gång till..


Den här fina och praktiska bagen fanns med i paketet, vilken trevlig överrskning! :-)



Kommentarer
Postat av: Natha

Fint:) gulligt med nalle modell:) Diademen kommer bli så söta på Della! Måste ta ett kort sen i sommar på kusinerna men jag tror inte att V ville ha dom kläderna, utan bara B men vi får se vad J beställde! Ses sen o du kan väl ta m dig klänningen då eftersom det e så långt att gå runt till er haha ;)

Postat av: svärmor

Jättefina kläder:) vilken sööt nallemodell<3 :)

2011-03-13 @ 07:52:20
Postat av: Linda

Jättefina. Jag skulle gärna komma. :) Inte Alex kanske.. Hihi

2011-03-13 @ 08:59:49
URL: http://Misswinsten.com
Postat av: amanda - mamma till neliah

gud vilka fina kläder ;D

2011-03-13 @ 09:12:10
URL: http://amandaida.blogg.se/
Postat av: Ellen

Vad fina kläderna var!!

2011-03-17 @ 08:32:04
URL: http://ellen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback