Fullspäckad dag

Idag har varit en dag med en hel del viktiga och mindre viktiga to dos :-)
Vi åkte inåt stan vid 11 tiden, fixade lite ärenden och åt en god lunch på Sing Thai - mums!
Åkte sedan vidare till Ingelsta Shopping och strosade omkring en stund. När Della skulle ha sitt mellanmål passade vi på att ta en fika på Lindhals och man kan säga att Dellisen var något mer intresserad av alla människor runtomkring :-) Hon satt som fastklistrad med ögonen på en familj med två söner som satt vid bordet intill, att spana pojkar ska börjas i tid..hehe ;-)
Della fick även hälsa på en jätte stor kanin och hund (två personer som hade stora dräkter på sig! :-)
Jag och snuttan fick syn på dem när vi skulle ta ett bord. När de gick förbi Chris som stod i kön till cafèt, frågade han om de kunde gå bort och hälsa på Della så de knatade bort till det bordet där vi satt, snällt :-)
Della vart helt till sig och fick till världens glädjetjut..hehe :-D
När vi kom hem var vi alla 3 trötta efter en heldag hemifrån.. Jag somnade när jag skulle natta Dellisen, hon sover nämligen i våran säng i natt då hennes är obäddad pga av en "olycka" = (överfull blöja inatt), stackars.. :-( 
Vaknade till vid 20 tiden, vi käkade då lite sen intog vi soffan..

Nu ska jag sussa, imorn är det babysim på schemat som vanligt sen blir det ev en liten utflykt på
eftermiddagen:-)

Hoppas ni haft en mysig fredagskväll!*


Bustjeja med giraffen Sophia! :-)


Leka med falskan är såå mycket roligare än att äta.. ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback