Lugnet

Morgonpigga Della slog upp sina blå kl 06, i vanlig ordning.. Eter en flaska välling underhöll hon dock sig själv med tigis mellan oss i sängen så jag kunde slumra fram till 07, sen var det kört då var det bara upp och hoppa! ;-)
Passade på att köra några benövningar i vardagsrummet medans Della i vanlig morgonordning tog sin lilla hoppstund i gungan :-) Har varit sååå dålig på att komma iväg till gymet den senaste tiden så det dåliga samvetet kom ikapp ;-)
Just nu sitter jag med en stor frukost framför mig, tittar på Nyhetsmorgon och ser min älskade skatt sitta och prata "aaaoooo" med sina leksaker :-) Karln i huset sover fotf, han är ingen morgonpigg männsika så jag lät honom få lite sovmorgon..10 min till sen får Dellisen väcka pappis! ;-)

Önskar en häääärlig lördag! :-)


Mina två hjärtan <3
Dellisen 2 månader, lillfisen ;-)


Kommentarer
Postat av: Natha

Nej nej nån sån kris kmr ja inte få, sen är det perfekt m två tjejer! Mindre problem då;)

Har Della tid att leka nåt med kusinerna ikväll?

Kram!

Postat av: Matilda

Vilken söt blogg du har! Kan inte få nog av att läsa om graviditet och barn :)

2011-03-26 @ 12:17:44
URL: http://magnussonmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback