Promenad

Igår efter lunch fick jag för mig att jag och Della skulle promenera in till stan, fint väder och lite motion lockade! :-) Dessutom hade vi några ärenden på stan så vi slog två flugor i en smäll ;-)
Dock kom vi inte iväg förns 1½ timme efter Dellas lunchmål och jag visste att det skulle bli gröttime nästan direkt när vi kom in till stan.. Kände inte för att vi skulle sitta själva på nått fik så istället promenderade vi ner till Chris jobb där Della fick äta lite mellis :-) Där fick hon även träffa sin faffa, det tyckte hon var kul! :-) 
Hon satt först så snällt i vagnen och åt sin gröt men sen skulle hon riva ner allt hennes pappa hade på sitt skrivbord, röja runt är ju såååå kul! :-D
Efter ca 1 timme på kontoret gick vi uppåt stan och uträttade ditt och datt.
När vi var klara kom Chris och hämtade oss för jag hade varken lust eller ork att gå hem oxå, nån måtta för det ju vara på hutrigheten! ;-) Dessutom hade det kunnit bli mörkt så gå var ändå inte nått alternativ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback