Vingåker

Jag och chris lämnade snuttan hos mormor och morfar för några helger sen och styrde vidare mot Vingåker..
Detta låg i påsarna när vi åkte hemåt igen.. :-)

Till snuttan..
Nästan allt i stl 80 så hon kan ha dem i vår/sommar.
Vi hittade en hel del bra saker till Dellisen, kläder till pangpriser! :-)


Pumaderss i velour till snuttan


Tunika, body och ett linne från P.O.P - märket


Pyjamas och en till tunika


Klänning från Lundmyr


Mjuk fleecejacka


Mössa från P.O.P


Små söta Pumastrumpr och en urgullig badräkt från Panos


Bra vantar som snuttan kan ha i vinter, tål både kyla, vatten och en hel del geggamojja ;-)
Slipper ärmarna på jackan vara konstant smutsiga :-)


Skaljacka från P.O.P

Detta flyttade in i min garderob... ;-)


Två par stretch-leggings-jeans från Tiger Of Sweden
Galet bra köp, sitter riktigt bra och är såå sköna! :-)
Dock gjorde jag ett usel tabbe, råkade få med mig de svarta i den stl för liten!!!
Får se om jag behåller och pressar i mig dem eller om de säljs..


Träningsstrumpor och ett par skinhandskar


Träningstopp - Reebok


Sköna mjukisbyxor




Kommentarer
Postat av: svärmor

Åh vilka fiina kläder fammos docka har fått:) BAMSEKRAMAR

2011-03-23 @ 22:59:23
Postat av: Kristine

Ja, här rinner näsorna som bara den och jag hoppas också vi kurerar oss fortast möjligast! Jag vill också till Vingåker, har aldrig varit där och det verkar finnas massor bra saker. Hehe, Melwin har storlek 80 nu:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback