Besök hos mormor/gammelmormor

Sitter just nu i min mormors bäddsoffa och ser tv, jag, mamma och Della är nämligen i Gbg och hälsar på mormor/gammelmormor :-)
Imorse vaknade Dellisen tidigt, 05.30 tyckte hon det var dax för välling ;-) Bra iof att hon vaknade tidigt för vi hade tänkt komma iväg ganska skapligt och jag hade en del kvar att packa in i bilen.. 07.50 åkte vi och hämtade upp mamma sen åkte vi nedåt landet. Eftersom vi inte åt någon frukost stannade vi redan i Mjölby för lite frulle efter det somnade Dellisen och sov 1 tim. Hon var så duktig i bilen, visst lite gnäll blev det de sista milen men det är förståligt efter att ha suttit still i sin barnstol på tok för länge enligt henne själv ;-)

Imorn åker vi hem igen, blir en snabbvisit denna gång men huvudsaken är att gammelmormor får träffa lilla Dellis några ggr per år iaf! :-) Nu senast var det i julas så det var på tiden..

Visar lite bilder från dagen :-)


Dellis testar gammelmormors vrålåk ;-)


Min fina tjeja i vagnen


Jag och min fina!


Mormor med sitt barnbarn <3
Della tittar på en katt som hon precis har skrämt iväg ;-) Det tyckte moster var bra gjort, eller?? ;-)


Della står och hänger mot mormor :-)


Duktig skruttunge som står! ;-)


Fina hjärtat <3


Mamma och dotter! <3


Gofisen! :-)


Della sitter med häcken på häcken ;-P


Tröttisen myser och ser på tv





Kommentarer
Postat av: fammo

Va gosigt:) Dellis åker i gammelmormors vrålåk:) så sött:)!! Vilka fina härliga bilder! Bamsekramar till SötaDella fr fammo!

2011-05-14 @ 23:54:51
Postat av: Nathalie

Fasters sötis! Vad stor hon börjar bli!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback