Blommor

Idag var vi en sväng på Plantagen och shoppade lite nya krukor och blommor som ska pryda framsidan och terass, alltid kul att piffa till det! :-)
Min snälla mamma var här ikväll och hjälpte mig (läs: hon planterade, jag kollade på;-) Dock köpte vi lite för lite jord och lecakulor så allt blev inte helt klart därför visar jag bilder imorn istället!

Imorn ska jag och Della gå en morgonpromenix med efterföljade fika på något mysigt fik i stan med Oya och hennes lille söteplutt, ska bli väldans trevligt - mammaledigheten är allt bra fin ibland, oftast! ;-)


Della sitter bekvämt i den bästa kundvagnen och läser i sin bok! :-) Bra där Plantagen!


"Mamma din linslus" säger Della ;-)


Kommentarer
Postat av: svärmor

Sötisar:) önskar er en skön dag idag! kram fr svärmor/fammo

2011-05-12 @ 06:43:28
Postat av: Emma

Ja mammaledigeht såhär års är inte så dumt ;-) Jag satt precis o tänkte på att jag varit ledig varje sommar sedan 2008 :-)

Kul med lite blommor!!

Såå Söt hon är Della!!

Hoppas ni får en bra dag :-) Kram

Postat av: Elin Kvist

Vad fina ni är! kramar

2011-05-16 @ 22:26:08
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback