Lugn dag med babysång

Lite skönt faktiskt att det regnar, då kan man med gott samvete vara inne och mysa ;-) Sol och blå himmel i all ära men ibland kan man nästan känna sig lite stressad att man MÅSTE vara ute hela tiden.. Idag blir det istället att gå och pyssla lite inne.
Della sover och har gjort det sedan vi lämnade babysången vid 11.30! Lunchen blir lite sen idag för hennes del men hon fick lite mellis på fikat vi får på babysången så hon blev nog lite mätt på det, hon lär vakna när hungern sätter in ;-)

Hoppas ni har en bra dag! :-)


Della imorse - sitter och leker i myspölen i sin mysiga morgonrock hon fick av M&M i julklapp! :-)


Mitt <3


Bra morgonrock med tryckknappar, skärp och så de gulliga kaninöronen :-)
Från Name It


Tröttfisan somnade i sin myspöl i morse efter påklädningen :-) Jag passade då på att göra iordning mig!


Dellisen fick en liten filt så hon kunde sussa en stund innan vi gick till babysången ;-)


Kommentarer
Postat av: fammo

Sötnosen så himla sööööööt du är:)

Fammos solstråle! Bamsekramizar<3

2011-05-17 @ 19:25:16
Postat av: Emma

Nejdå båda kommentarerna är där!!



ohh så skönt det ser ut :-) Gullunge!!



Jaa jag är oxå dålig på det.. Men tittar oxå in här ofta!! Somsagt man skyndar till nästa för att hinna läsa alla man vill!!



Nu ska jag passa på med lite hemmafix medans mini sover o den lilla leker med lego!!



Hoppas ni har en bra dag! Kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback