Morsdag och Della 10 månader

Igår var det som bekant morsdag men även Dellas 10 månaders dag (som jag kom på igårkväll:-/)

Min första morsdag var hur mysig som helst! Man kan säga att det blev en hel morsdaghelg eftersom vi åkte in till stan i lördags, lunchade samt fikade och jag även fick välja en morsdagspresent (som blev till 3 ;-)

I går, söndag, åkte Della och jag hem till mina föräldrar och åt middag + fikade ute i solen. När kl blev 16 åkte vi mot landet för M&I - klädparty hos Kristine! :-) Hittade en jätte fin vit klänning med fjärilar i ljusrosa, cerise och grönt till Dellisen! Sommarrea på vår/sommarkollektionen så 180:- istället för 260:-! :-)

Min fina skatt hade skickat in en jätte fin morsdagannons till NT! :-) Det var en längre text på nt.se och jag vart riktgt rörd när jag läste den <3 Della hade berättat vad pappa skulle skriva och pappa knåpade ihop texten ;-)
MINA bästa, alla kategorier! :-)


Annonsen från
nt.se

Bilder från i lördags


Iordninggjorda för en tur till stan :-)


Dellis äter lunch med mamma och pappa på Bagarstugans Brasseri och Bageri - favvostället just nu! :-)


Jag och Della fikar och mumsar på en stor bulle ;-)

Bilder från i söndags


I morsdagspresent fick jag 4 st strumpor från SISTERS, vilket var välbehövligt!


Jätte fint armband från SNÖ of Sweden, även det från SISTERS.
Ska ha det på ett stundande bröllop! :-)


Fick även denna fina tunikaklänning som jag ska ha på en kommande studentskiva! Tänkte lixom till där med mina val! ;-)
Sunshine 365 från MQ


Della i sin finjacka från Zara, på väg till M&M på morsdagmiddag :-)


Mor och dotter <3


Gladskitar! :-)


Della och moffa busar ute i trädgården :-)


Smaskig tårta!


Bästa mamma och jag!





Kommentarer
Postat av: Pia

åhh så söt jacka Della har! Har en likadan till vår lilla tjeja :)

Postat av: fammo

Morsdag hälsning i NT!! Chrille är så himla rar:)

Jättefina bilder! Sötisen Della vilken fin kappa du har!! kram fr svärmor/fammo

2011-05-30 @ 15:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback