Stan och äpplekaka

Igår em tog jag och Dellis en sväng in till stan eftersom jag hade en hel drös med saker att inhandla, några mer nödvändiga än andra ;-)
Under de 2 ½ timmarna vi gick runt bland butikerna var min skatt så duktig, satt snällt i vagnen och tittade på alla männskor och saker runtomkring :-) Hon passade även på att ta en tupplur under ca 30 min, när hon vaknade satte vi oss på kupolen och fikade - myspys! :-) Della fick smaka en liten tesked av min äpplekaka eftersom hon hade varit så duktig och den lilla biten var väldigt uppskattad! :-D
Lilla fisungen lyckades även ställa till med världens brakfest och de fisen lät kan jag lova! ;-) Det ekade till i hela stolen och mamma kunde inte hålla sig för skratt...hihi.. :-) Damen framför verkade även vara av den mer fisförnäma sorten vilken gjorde det hela så mycket roligare! ;-) Della fortsatte nöjt leka med sin leksak och gapa.. "bababa" ;-)


Nöjd liten sötunge som fått smaka lite kaka! :-)

Några av sakerna vi fick med oss hem!


Bästa inpackningen från Chrush och en jätte bra, utredande spray från TIGI
Båda från Hårvårdsbaren


Hade ett presentkort från Lagerhus så jag passade på att köpa 3 ramar!


 Della är mycket förtjust i banan vilket vi ofta tar med om vi ska någonstanns. Dock finns alltid riksen att man råkar mosa bananen med alla saker som trängs i skötväskan, därför inhandlades detta Bananfodral från Chili :-)


Kläder till skutta från Lindex


Tokbra linnebyxa, perfekta nu i vår/sommar! Skyddar bra mot solen med samtidigt tunna, mjuka och svala! :-)


Gulliga tryck bak på tröjan och mjukisbyxorna :-)


Kommentarer
Postat av: fammo

Gulliga söta Della vilka fina kläder du har fått hjärtat:) saknar dig, hoppas vi kan se snart! Bamsekramizar

2011-05-06 @ 10:32:23
Postat av: Nathalie

Gladaste sötungen!;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback