Gröna Lund

I söndags var vi som sagt på Gröna Lund, en super härlig heldag med karuseller, lotterier, onyttigheter och strålande väder! :-)
Della åkte karusell för första gången vilket hon tyckte var spännande och kul :-)



Min fining äter Mc´donalds! <3
Nuggets var en hit ;-)





Della fick för första gången smaka lite läsk, det tyckte hon var sådär, kolsyran kittlades nog lite väl mycket i munnen ;-)



Jag och min gosa! <3



Della och pappa åker karusell och fiskar påse med gossedjur i :-)


Dellisen med pappa uppe i den röda korgen :-)


Lite baktung?! ;-)


Della sitter och spanar ut :-)


Della, fammo/mommo och Nelly har mellisstund vid Lilla scenen innan Mojje drog igång en minikonsert! :-)


Della kröp omkring och utforskade :-)


Busungarna N & D i farten! ;-)


Della sitter och diggar till Mojje!


Massor med barn och föräldrar!


Kul med konsert! :-)


Dellisen chillar hos farfar! :-)



Åker bil med pappis! :-)


Della åker på hästen :-)


Åker runt, runt.. ;-)


Jag och fisan <3 trötta efter en dag på tivolit..





Kommentarer
Postat av: Jasmin

Hejsan kolla gärna in min blogg, läs några inlägg, kommentera något. Vem vet du kanske gillar den?

Annars hur mår du? :)

Postat av: Emma

Vad härligt det ser ut med en dag på Grönan!!

Kram!

2011-09-11 @ 21:17:06
URL: http://emma1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback