Vill ha vååår

Känns lite som om våren spelar ett litet spratt med oss, "tittut nu är jag här", till att nästa dag var som
bortblåst.. - ja, som med blåsten idag.. På tv pratade metrologen om att ta fram vinterjackan nu igen..buuu 
För två veckor sedan trodde jag verkligen att våren hade kommit och att det bara skulle bli varmare. Jag och att ute på framsidan, jag med en latte och snuttan i vagnen med en några leksaker. Året första nyckelpiga gjorde oss även sällskap på fönstret, härliga stund!


Först en promenad efter babysången, pippi fåglarna satt och solade sig längs den smältande iskanten..


Skruttungen! :-)



En nöjd bebis och en god kaffe i solen, nice!


Ser ni?!
Nyckelpiga + sol = VÅR! :-)


Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

åhhh! jag hoppas verkligen våren är här nu. Vill inte ha något mer bakslag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback