The Hills

Har suttit och tittat på de 3 senaste avsnitten av The Hills. Det är något med den serien som gör mig glad! Visst, det innehåller intriger, kärlekstrubbel osv..
Men för en liten stund glömmer jag mina egna bekymmer och förstår att jag inte är ensam med mina känslor. Jo för så är det faktikst, känner man sig nere tror man att man är den enda i världen med med dessa känslor och tankar.. Jag blir dessutom glad att se alla vackra människor och deras lyxliv :)
Shopping, roligt uteliv, fina miljöer... Behöver nog en ordentlig tjejweekend med mina vänner. Lägligt nog åker Elena, Alex och jag ner till Barcelona i april.. ;) Så det ser jag verkligen fram emot...iiii.... :)

Nä nu blir det lite lunch...


Lägger in en bild på mig och mina syskon som är de bästa syskonen man kan tänka sig! Storasyster älskar er. Dock ser jag minst ut i skaran...;)




Må så gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det ska verkligen bli helt underbart. =) har oxå hört att kryssningen är kanon. Lägenehten blir jätte fin, vi har renoverat allt kan man säga, väntar lite med badrummet. Den under är oxå till salu, kanske du har sett? Den är precis likadan som våran.

//Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback