En gittar i dimman

Yeeeeej, va kul det är när man skrivit ett skapligt långt inlägg och allt bara försvinner..gaaah!

Men va tusan är det för äckligt väder vi har?! Grått och dimma så långt ögat når! Vi åkte upp till Nyköping imorse för att hämta en gittar åt Chris pappa. Jag körde och missade faktiskt avfarten in till Nyköping pga av dimman, då är det dimmigt! Nu har Per iaf yttligare en gittar till hans samling, en fin sådan med gittarer från olika årtal. Snart öppnar han museum, nästan :)

Vi tog en sväng förbi Hageby centrum, systemet var målet :) Det kommer nog bli rakarns fint när ombyggnaden är klar, luftigt och fräscht! Köpte en blomma på rean..hehe.. En orkidè för 60 kr, kap! Jag tror jag är en orkidènista, det ska finnas åtminstonde 1 sådan hemma..nu har vi 2, blommor alltså ;)

Blev utmanad av
Maria , självklart antar jag den! :)

Regler;

- Gå in i mappen "mina bilder"
-Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
-Släng upp bilden från mappen och skriv något om den
-Utmana sex andra personer och länka till dem.


Det här var den sjätte bilden i den sjätte mappen :)
Bilden är från i somras eller rättare sagt från i våras (maj).
Jag och Chris var ute en em vid Sörsjön och grillade med Elena och Björn samt deras hund Akilles.
Såå mysigt och gott! :) Vill ha sommar nu!

Jag utmanar Jenny , Sara , Beata , Diana , Åsa , Matilda






 


Kommentarer
Postat av: Elin Grindemyr

Svarar här i stället! Alla råkar ut för denna utmaning =) Hoppas allt är bra med er och att ni får en trevlig lördag kväll. För vår lilla familj blir de melodifestivalen!! kram

Postat av: Sara

Ja just det, det stämmer. Skit bra är det, jag kan aldrig bara strunta i att träna om jag inte orkar.

Ska anta din utmaning snart. Först melodifestivalen. :) Kram

2009-02-07 @ 19:29:57
URL: http://zhara.blogg.se/
Postat av: Leia

Säkert kul om man kan det =)

2009-02-07 @ 19:57:54
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Tack, vad söt du är =)

Okej, då ska jag anta den sen! Kram

2009-02-08 @ 11:13:38
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback