Den lilla svarta

Jag har alltid gillat att ha ordning och reda runt omkring mig, så även  när det gäller smink och andra hud-&hårvårdsprodukter. Jag har alltid haft en mindre necessär till sminket jag använder till vardags. Resten har jag i en större från Make up Store som jag haft sen gymnasietiden, en väldigt hållbar en, kanske beror på den rosa färgen ;). När jag var i London i sommras köpte jag necessärernas Rolls Royce, den lilla svarta från Juicy Couture :) Blev som ett litet barn på julafton när jag inne på Harrods fick en överlämnad i en fin påse! ;)


Min veteran ;)



Den lilla..

 
Den fina dragkedjan med en puttinutt rosett.


Bra platsmaterial innuti, perfekt att kunna torka ur.



Fick nyligen påfyllning i min sminkväska. 
Snälla svärisarna gav mig denna efter sin kryssningstripp, TACK igen! :)








Kommentarer
Postat av: Jossan

Gillar med när det är ordning o reda bland sminkprodukterna. Har också en egen necessärer till vardags makup, dock inte lika tjusig som din. Min var gratis från bikbok, hihi. ;-)



Ljushuset är från Bolagret och finns även i svart och röd med jultema!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback