Myskväll.

Fredag igen, härligt! :) Det är verkligen galet vad fort veckorna går! Hade inte min bästa dag på jobbet idag så det var var skönt när klockan stod på 16.30, då tog jag heeeelg! Dagen började med, att jag i duschen kom på att jag hade satt upp mig på morgontid och alltså bröjade 8.00 istället för 08.30! Fick stressa som en galning då jag var tvungen att ta ett tidigare tåg, men jag hann som tur var!

helgen har vi bara lite småsaker inplanerade, såå skönt att bara få ta dagen som den kommer. Pyssla lite hemma, ta nån promenad, fika eller bara kunna ligga och chilla i soffan ;)
Det är bomässa i Linköping imorgon, var först sugen på att gå men så ändrade jag mig helt. Orkar verkligen inte gå runt att trängas med en massa folk bara för att få inspiration, jag har även för många inredningsideér.. så nån måtta får det vara! ;) Dessutom har jag inte lust att åka till grannstaden på mina lediga dagar, tillbringar redan 5 av veckans dagar där! 

Kommer nog bli lite av en inredningsblogg här inne, vi har nämligen ett stort projekt inom detta område :)
vissa vet redan, andra inte.. Det står lixom inte skrivet i pannan, är inte den typen.
Men för er som inte vet kommer jag dra ut på det liiiite, tills jag uppdaterar nästa gång ;P
Först ska jag och min snutt äta lite räkor och annat gott framför tv:n, myspysigt!

Nu ska jag ner och slänga in sista tvätten i maskinen. Ja, det är verkligen sååå roligt att ha tvättis på en fredag-det är vad jag kallar fredagsmys ;)



Jag och min fästman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback