Fredag

Lite märklig känsla var det allt imorse när man vaknade och tänkte på att vi exakt om 1 vecka vid denna tidpunkt är föräldrar :) (om nu inte nått annat par par oxå planeras inför snitt, då kan vi få en senare tid på dagen) Det tog som sagt ett tag igår att smälta allt! Jag som tjatat på Chris att läsa om dessa aktiva faser, smärtlindringar osv och han som verkligen tagit sig tid att läsa och lära - nu blir det nått helt annat istället, nått vi inte hade planerat för. Mitt förlossningsbrev som jag tänkt knåpa ihop behöver jag inte längre tänka på utan istället är det en ny info om kejsarsnitt som gäller.

Nu ska jag ta mig an lite tvätt nere i tvättstugan och helt enkelt fortsätta boa ;)

Idag ska jag även träffa våran sessans lilla bästis, Elena och Björns dotter som jag ännu inte hunnit träffa..ska bli sååå mysigt! :) Kul även att träffa hennes föräldrar såklart! ;)

Hoppas eran fredag har börjat och att det fortsätter göra det!


Kommentarer
Postat av: Emma

Javisst det är ju toppen att det finns.. Näe att föda så känns inte som något alternativ precis. Ja exakt huvudsaken är att den lilla kommer ut o mår bra! Det är det viktigaste! Vem vet, vi kanske ses där iaf, om vår lilla bestämmer sig för att komma tidigare.. Inte för jag tror det då Tilda kom på bf+5 så är jag mer inställd på att gå över även denna gång!

Jo jag har haft lite sammandragningar.. Inte så jättemkt men en del.



Tänk att om en vecka är du mamma! Så härligt!

Se till att vila upp dig nu sista veckan o njut av lilla bullen.. För hur det än är så saknar man den lite sen även om det bästa är att innehållet ligger brevid en men iaf!!



Kram kram!

Postat av: Nathalie

Bumbi var det som funderat på det..

Ja du kmr sakna magen sen det är ju så fint att vara gravid oxå!

2010-07-23 @ 13:47:40
URL: http://nathalieboquist.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja det är skönt med semester, sen tillbaka till jobbet några veckor o sen semester igen :) Men det blir nog inte lika mycket semester nu när jag har två barn, blir nog lite mer o göra, haha!

Vi ska åka i väg med husbil i en vecka, västkusten o kanske Danmark, åker på söndag. Det blir nog spännande!

Njut av sista veckan som gravid nu! :)

Ha det bra! Kram!

2010-07-23 @ 23:03:03
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Erika

jag lessnade heller aldrig på att vara gravid men å andra sidan hade jag heller knappt några "krämpor" förutom illamående t då i början :-)



Såg dina fötter nu, kan inte kännas så skönt, eller så ser det värre ut än vad det är ;-)



Kram!

2010-07-24 @ 21:28:40
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback