Lillans saker

Så, nu har jag fottat de saker som vi nyligen satte ihop till Lillan! :)


Fint och praktiskt skötbord med avtagbar "sargkant",
vilket gör det till en bra möbel även efter blöjtiden :)
Skötbordet är från märket Troll, köpt på Babyproffsen.


Mjuk skötbädd på skötbordet. Tyckte denna var enkel och fin, samma mönster som på spjälskyddet.


En vit byrå från IKEA har även fått flyttat in i hennes rum.


Fina sängen i samma märke som står inne i vårat sovrum.


Sängkläder och spjälskydd från Baby Dan.
Troligtvis kommer hon inte behöva ett tjockt duntäcke till en början men jag kunde inte hålla mig att bädda med det ;) Blir nog bara en liten filt om denna värme håller i sig!


Denna hängsak med små skallror har vi köpt på Mitt Lilla Krypin.


Prinsesskrona på både säng och skötbord.
Sessasaker till en liten sessa! ;)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gu vad fint! Fint med vitt precis som Nellys rum ser så lugnt och skönt ut! Då kan dom ligga och prata med varann genom väggen sen=)

Sängen är jätte fin! Nelly har ju haft sönder sitt sojälskydd så nu har hon inget! Hon kan ju aldrig vara still när hon sover=)

Nelly har ju oxå en sån där vit byrå och häromdan höll den på att välta när barnen skulle ha ut alla leksaker där i! Måste nog skruva fast den i väggen den e farlig den byrån. Den i hallen höll oxå på att välta när ja öppna lådan bara!

Postat av: Jossan

Underart vackra barnmöbler, sängen o skötbordet var verkligen något jag gärna skulle köpt till vår lilltussa själv... Men nu fick hon överta brorsans spjälsäng istället, även om jag inte tycker den är så himla snygg längre. Men den passar vår inredning i sovrummet o så får man vara ekonmisk ibland med. Hon får en fin vit säng passande en prinsessa sedan då det är dags att byta istället. :-)



Förresten, kul att du tycker jag fått lite färg, jag fick dock chans att bättrat på brännan nu när Meja sover så nu smiter jag ut igen, hihi. ;-)



Kram på dig!

2010-07-15 @ 11:23:56
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
Postat av: Emma

Oh så fint för en liten prinsessa!!

2010-07-15 @ 14:12:12
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Carro

Så fint er lilla tjej har det i sitt blivande rum :) Inte så långt kvar nu, förhoppningsvis! :)

2010-07-16 @ 20:28:02
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback