Loka Brunn

Här kommer lite bilder från vår vistelse i Loka Brunn.
Glömde ta bilder på vårat fina rum vi bodde i men knäppte på lite kort annat istället :)


Jag äter Loka Brunns egengjorda glass, mumsigt! :)


Vy från restaurang altanen


Stora Socitetshuset = restaurang och servering


Vacker skogssjö intill SPA-anläggningen


Vattenbrunen. Minst två glas av vattnet per dag!


Poolhuset


Utomhuspoolen


Jag tar mig ett svalkande dopp :)


Solstolar fanns så man kunde ligga ute och sola.
Ville man, som Chris, fanns badmöjlighet i sjön :)


Slappade med tidningen MAMA och givetvis en Loka ;)


Lunchen framdukad


Pampig restaurang!


Salongen där det bjöds på kaffe och te efter maten.
Vi valde dock att sitta ute på altanen i solskenet :)


Annan del av salongen


Underbara kakbordet! :)
Kostade lte extra men en bulle blev det iaf ;)


Nog är Loka Brunn gammalt..


Madicken känsla över alla fin gamla hus! :)



Kommentarer
Postat av: Kvisten

ÅÅ elin, du var ju i mina hemtrakter :) Karlskoga är ju bara 20-30 bort :) har varit och sjungit på bröllop där och käkat middagenpå restaurangen där ni var, varit och badat där när man va liten :) så himla mysigt är det :) kul:) hoppas allt är bra!kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback