Slappdag

Idag har snuttan och jag varit hemma i princip hela dagen, förutom en liten promenix till affären på em.
Vi började dagen med frukost i sängen som blivit en vana, riktigt mysig start på dagen! :) 
Brukar flytta över snuttan till våran säng och sen gå ner till köket och fixa iordning lite frulle till mig och Chris. Under tiden ligger min två hjärtan i sängen och vaknar till. Della brukar jag amma antingen före eller efter jag själv äter sen ligger vi och myser en stund alla 3 innan pappan i huset beger sig till jobbet.

Idag fick snuttan bada i baljan vilket idag var en riktig hit, hon låg och skrattade och tyckte det var hur kul som helst..mammas sötfisa! :) Vid lunch kom Chris hem med mat, entrecote -riktig lyxlunch! :)
Passade på att tvätta fönstren i gästrummet under tiden Chris var hemma så han kunde gosa lite med Della sålänge :)

På em tog vi som sagt en promenix till affären, välbehövligt att komma ut lite! Jisses så mörkt det blir nu - när vi gick var det ljust, knappt skymning men när vi kom hem var det bläcksvart!
Jag lagade lite senare fredagsmat, fläskfilé med paprika, soltrorkadetomater och festaost + pomme och bea, supergott! :)

Nä nu måste jag lägga mig, sitter uppe kl 01,15 - vansinne när man kan passa på att få lite sömn!

Ser fram mot morgondagen då vi ska få fint här hemma..weeee ;) Kl 9 knackar det på dörren...

Natti


Min finaste och gossigaste unge <3
Såhär somande min lilla skatt efter att ha tittat på mamma ett tag som lagade mat :)
Tigersnutten är hon helt fäst vid, den låg och hon snuttade på redan i baljan på BB.
Lägger man den brevid henne buffar hon upp den i ansiktet och somnar nästintill direkt.
Nu har hon även börjat hålla i den som på bilden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback